Szeretnél nagy márkák kampányain dolgozni, és látni a munkád eredményét a neten, a tévében vagy épp óriásplakátokon? Csatlakozz Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához, a GroupM-hez!
Szeretnél nagy márkák kampányain dolgozni, és látni a munkád eredményét a neten, a tévében vagy épp óriásplakátokon? Csatlakozz Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához, a GroupM-hez!
Jani korábbi akadémistánk, mára a MediaCom Junior Media Planner & Buyer munkatársa. Írásában az ügyfélcsapatban szerzett tapasztalatait osztja meg.
Norbi korábbi akadémistánk, mára a Wavemaker Junior Media Buyer munkatársa. Írása arról szól, hogy szerinte miért lehet érdemes az akadémiára jelentkezni.
Anna korábbi akadémistánk, mára a MediaCom Junior Media Planner & Buyer munkatársa. Írása arról szól, hányféle válasz van arra, hogy mivel is foglalkozik.
Amikor a TV-ben látunk egy reklámot, laikus szemmel nézve lehet, hogy nem is gondolunk bele, hogy milyen sok szereplő közös munkája van a háttérben: vállalatok, kreatívügynökségek, produkciós házak, médiaügynökségek, sales house-ok, és még hosszú a lista – kezdi írását Dávid, egykori akadémistánk, aki mára a Wavemaker implementációs csapatának tagjaként élesben “tanulmányozza”, mi minden kell a sikeres marketingkommunikációhoz.
Szeretnél nagy márkák kampányain dolgozni, és látni a munkád eredményét a neten, a tévében vagy épp óriásplakátokon? Csatlakozz Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához, a GroupM-hez!
Már évek óta töretlenül az egyik legnépszerűbb közgazdász képzés a marketing – akár alapszakot, akár mesterszakot nézünk. Felmerül azonban a kérdés (mint minden más szaknál is), hogy vajon egy ilyen diploma megszerzése mennyire ad értékes és hasznos tudást, azaz mennyire lehet az itt tanultakat, tapasztaltakat a munkaerőpiacon hasznosítani – írja Sanyi, aki februárban végez a GroupM Akadémián.
Az évek során a trend, hogy mi éppen a kedvelt felépítés, generalista vagy specialista ügynökség, állandóan változott. Az utóbbi években sokáig a specialista ügynökségek uralták inkább a piacot, viszont ez a trend megfordulni látszik, és ismét egyre több generalista ügynökség jelenik meg. De mit is jelent ez a két fogalom, és melyik felépítés a jobb? – teszi fel a kérdést Fruzsi.
Meghosszabbítottuk a jelentkezést a MediaAllStar gyakornoki programba. Nézd meg, mit kínálunk számodra, és töltd ki a felvételi tesztet!