Lili írásában erre a kérdésre ad választ azok számára, akik elgondolkoztak azon, hogy egy ilyen ügynökségnél folytassák vagy kezdjék el karrierjüket.
A szakmánkat, a marketinget, a kommunikációt gyakran határozzák meg hype-ok rövidebb-hosszabb időre. A marketingesek gyakran kívánják, bárcsak képesek lennének maguk is hype-okat generálni a márkáik köré. Akadémistánk, Jason írása éppen e témát járja körül.
Az Y és Z generációra sokszor digitális bennszülöttekként hivatkoznak, hiszen mi már mindennapjaink nagyrészét online töltjük, különböző applikációkat használunk és médiafogyasztási szokásainkban is kiütközik, hogy hajlamosak vagyunk azt hinni, az online világon túl nincs élet. Az alábbi bejegyzésben ezt a hiedelmet készülök megcáfolni és bepillantást engedni abba, mivel foglalkozik egy hagyományos médiavásárló és médiatervező – írja Dóri, aki jelenleg még akadémistánk, de a program lezárulta után már biztos, hogy nálunk folytatja!
Gyakorlati helyet keresni mindenkinek nehéz. Pláne ha fogalmad sincs, hogy igazából hol kezdd, írja Anna, aki jelenleg is a GroupM Akadémián gyakornokoskodik.
A leginkább a tanulni és dolgozni vágyást, a lelkesedést értékeljük, de azért összeszedtünk néhány szempontot, hogy segítsünk neked a döntésben arról, hogy vajon ezt a gyakornoki programot keresed-e.
Szeretnél nagy márkák kampányain dolgozni, és látni a munkád eredményét a neten, a tévében vagy épp óriásplakátokon? Csatlakozz Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához, a GroupM-hez!