Mit fogok tanulni?

A két hónap során megtanulod a médiatervezés és a médiavásárlás alapjait, amely képessé tesz arra, hogy bekapcsolódj a marketingkommunikációs kampányok tervezésébe, menedzselésébe és értékelésébe.

A képzés keretében megismerkedsz a WPP-vel és annak médiaügynökségi csoportjával, a GroupM-mel (azaz velünk). Átfogó képet kapsz a médiapiaci szereplőkről és a fogyasztók viselkedéséről.

Választ kapsz arra, hogy hogyan épülnek fel a márkák médiakampányai, és milyen szaktudást, eszközöket, szoftvereket hoznak mozgásba a médiatervezők, médiavásárlók, médiaügynökségi accountok annak érdekében, hogy e kampányok hatékonyak és hatásosak legyenek.

Ahhoz, hogy egy kampány megalapozott legyen, rengeteg adatra, információra van szükség. Megismered azoknak a kutatásoknak a működését, amelyek segítenek a fogyasztók jobb megértésében (pl. TGI, Nielsen, Adex stb.). Olyan kérdésekre kapsz választ, mint például hányan néznek egy tévészpotot, kik látogatnak egy-egy weboldalt, vagy milyen értékek fontosak egy-egy célcsoport számára.

Emellett segítünk néhány kulcsfontosságú kommunikációs és projektmenedzsment technika elsajátításában, amelyek nemcsak a médiumokkal, az ügyfelekkel és a kollégákkal való kapcsolattartást segítik, de az élet szinte bármely területén segítségedre lehetnek.

Mikor indul a képzés?

A képzés a tervek szerint évente 2 alkalommal indul. Az aktuális kurzus jelentkezési határideje már lejárt, a következő előreláthatóan 2018 őszén kezdődik. Jelentkezni bármikor tudsz, és mindig a következő turnusnál fogunk számolni az anyagoddal. A jelöltek kiválasztása a képzés kezdete előtt egy-két hónappal történik.

Mennyi elfoglaltságot jelent ez?

A GroupM Akadémia MediaAllStar képzése 2 hónapon keresztül körülbelül heti 30 órás elfoglaltságot jelent, persze sok függ attól, hogy te mennyit és milyen sebességgel tanulsz. Alapvetően tananyagok és feladatok vannak, rajtad múlik, hogy ezeket milyen tempóban teljesíted.

Mennyien leszünk a csoportban?

Egyszerre csak egy csoport indul, 10 fővel, tehát abszolút kis létszámmal, így nem kell attól tartanod, hogy nem jut rád kellő figyelem.

Biztosítotok eszközöket?

Természetesen biztosítunk eszközöket is, lesz saját asztalod, széked és persze laptopod, amin dolgozhatsz.

Mi lesz utána?

A képzés és vizsgák sikeres teljesítését követően a legjobb jelölteknek 6 hónapos munkalehetőséget biztosítunk junior médiavásárló, médiatervező, account pozíciókban a GroupM-be tartozó ügynökségeknél. Olyan cégekre kell gondolni, mint a Maximize, a Mediacom, a Mindshare, TRM, a Wavemaker, valamint maga a GroupM ernyőbrand. Akár hosszú távon is számítunk rád, nálunk folyamatosan fejlődhetsz.

Jelentkezem