Viola szerint sokat segít a munkája kontextusának megértésében, a munkatársakhoz való kapcsolódásban, sőt a nehezebb napokon való túllépésben is az a tudás, amit az Akadémián kapott.
Sokszor van, hogy olvasod a Professionön vagy a LinkedInen a pozíciók leírását és mind ugyanolyannak, semmitmondónak tűnnek? A leírás alapján már az is homályos, hogy pontosan milyen feladataid lennének az adott pozícióban, arról pedig végképp nincs sok infó, hogy kikkel fogsz együtt dolgozni, milyen további fejlődési lehetőségeket, egyéb pozíciókat tartogat a munkahely?
Az Akadémián ezekről nem csak elméleti szinten kerülhetsz képbe, de ki is próbálhatod magad a gyakorlati feladatok révén a különböző területeken, mint például a médiatervezés, a digitális kampányok tervezése, kutatás vagy stratégiaalkotás. Beleláthatsz, hogy az ügynökségek különböző feladatköreiben milyen kihívásokkal találkoznak nap mint nap leendő kollégáid, belekóstolhatsz, hogy te hogyan állnád meg a helyed egy-egy helyzetben. Az pedig már csak rajtad múlik, hogy ezekből mennyit töltesz bele a saját raktáraidba.
Ezt a tudást pedig nem egyetemi tanároktól vagy trénerektől kapod meg, hanem a Mindshare, a MediaCom, a Wavemaker és a GroupM szakembereitől. Akik nap, mint nap együtt dolgoznak a márkákkal, új kihívásokkal szembesülnek, és nagyon szívesen mesélnek a színesebbnél színesebb projektekről.
Az Akadémia nagy segítség ahhoz, hogy magadat és a munkádat majd be tudd illeszteni a vállalat vérkeringésébe, de hihetetlenül sok motiváló ereje is van.
2019 végén végeztem az Akadémián és decemberben kezdtem el dolgozni médiavásárlóként a Mindshare-nél. Rögtön nagy löketet adott az, hogy már az első napomon ismerős arcok mosolyogtak rám a vállalat különböző csapataiból. Úgy éreztem, hogy az Akadémia révén szerzett ismeretségek egyfajta biztonságot és magabiztosságot adnak, ha elakadok, van kikhez fordulnom a vállalat legtöbb területén, ha kérdésem van tudom kiket kereshetek. Mindez pedig sokban hozzájárult ahhoz, hogy ösztönözve érezzem magam a fejlődés terén.
Amint elkezdtem ismerkedni a konkrét vásárlói feladataimmal, a cégen belüli folyamatokkal, rögtön tágabb perspektívába tudtam helyezni őket az Akadémián szerzett tapasztalatoknak köszönhetően. Az, hogy lehetőségem volt betekinteni a digitális, a kutatási vagy akár a client leaderi feladatkörökbe, sokszor segített az elmúlt két év során a feladatok-folyamatok megértésében, a többiekkel való munka gördülékenységének elősegítésében.
Kicsit kevesebb, mint egy évig voltam vásárlói pozícióban, ami után elkezdtem tervezői feladatokat is kapni. Ezalatt az egy év alatt voltak könnyebb, nehezebb, motivált, kevésbé motivált időszakok. Azokon a napokon, amikor kicsit alábbhagyott a lelkesedés, feltornyosultak a vásárlói feladatok és összegyűltek a határidők, mindig segített, hogy tudtam abba kapaszkodni, hogy miért érdemes ezeket az alapokat lefektetni, milyen következő pozíció az, amiért most éppen keményen dolgozok. Ez a pozíció pedig nem megfoghatatlan ismeretlenként lebegett a szemem előtt, hanem tudtam, hogy milyen folyamatokkal jár, ki is próbáltam már magam benne, így sokkal jobban érvényesült a motiváló ereje.
Az Akadémián szerzett tudás nemcsak az első napokon adott erőt és lendületet, hanem minden alkalommal mikor egy újabb feladatot, munkakört kaptam. A képzés adott egy eszköztárat, egy háttértudást, egy alap motivációt, amit időről időre elő tudtam venni és biztos vagyok benne, hogy a jövőben is fogok tudni rá támaszkodni az elkövetkező kihívások során.
– Vankay Viola, Junior Exchange Executive @ Mindshare, a MediaAllStar program korábbi akadémistája
Jelentkezem a GroupM Akadémia MediaAllStar gyakornoki programjába >>>