Silvi nem marketing szakon végzett az egyetemen, de ez egyáltalán nem számít. Alább arról olvashattok, miért jelentkezett mégis egy médiaügynökségi programba és mit tapasztalt nálunk.
Facebook hirdetés formájában találkoztam először a GroupM által szervezett MediaAllStar Akadémiával. Egyetemi tanulmányaimat természettudományi-mérnöki területen végeztem, így rögtön megragadta a figyelmemet, hogy a MediaAllStar program keretében nem a papír a lényeg, mindenki kap esélyt, akit valóban komolyan érdekel a marketing. Szakdolgozatom témája és a szakmai gyakorlati helyemen kapott feladatok egy része is vállalati kommunikációhoz és marketinghez kapcsolódott, ekkor kezdett el kifejezetten érdekelni ez a terület. Ezért úgy éreztem én is egy lehetséges jelölt lehetek a MediaAllStar programban.
A közel 3 hónapos program nagyon hatékony és gyakorlatias volt. Az elmélet mellett mindig voltak gyakorlati feladatok, így rögtön alkalmazni tudtuk a tanultakat. A program pedig egy, a tanultakat átfogó projekttel és annak prezentációjával zárult, így összefüggéseiben is alkalmazni tudtuk a megszerzett tudást. A program indulása után már pár nap is elég volt ahhoz, hogy másként tekintsek a körülöttünk, különböző offline és online felületeken megjelenő hirdetésekre és jobban megértsem a mögöttük lévő stratégiát, miért is vannak pont ott. Üdítő volt, hogy az előtanulmányaim tekintetében viszonylag egy új témával foglalkozhatok ilyen mélységekben, az alapoktól egészen a stratégiai gondolkodásig.
Az előadásokat tartó kollégák is nagyon motiválóak voltak, az volt az érzésem, hogy valóban szeretik azt, amivel foglalkoznak. Másik nagy előnye szerintem a programnak, hogy a GroupM alá tartozó több ügynökségből is jöttek kollégák előadásokat tartani. Így egyrészt a témák mindig nagyon aktuálisak voltak, másrészt az ügynökségek közötti különbségeket és hasonlóságokat is egyre inkább megismertük. Melyik iroda a leginkább kutyabarát? Melyik kávégép csinálja a legjobb kávét? Kik voltak már Balatonon csapatépítésen? És hasonló fontos kérdések. 😊
Utólag is úgy érzem, hogy jó döntés volt belevágni és jelentkezni a MediaAllStar Akadémiára. Lehetőséget kaptam elindulni egy új irányba és kipróbálni magamat élesben is.
– Munafo Silvia, Junior PPC Executive @ MediaCom, a MediaAllStar program korábbi akadémistája
Jelentkezem a GroupM Akadémia MediaAllStar gyakornoki programjába >>>