MediaAllStar: az alapoktól a stratégiáig

Silvi nem marketing szakon végzett az egyetemen, de ez egyáltalán nem számít. Alább arról olvashattok, miért jelentkezett mégis egy médiaügynökségi programba és mit tapasztalt nálunk.

Facebook hirdetés formájában találkoztam először a GroupM által szervezett MediaAllStar Akadémiával. Egyetemi tanulmányaimat természettudományi-mérnöki területen végeztem, így rögtön megragadta a figyelmemet, hogy a MediaAllStar program keretében nem a papír a lényeg, mindenki kap esélyt, akit valóban komolyan érdekel a marketing. Szakdolgozatom témája és a szakmai gyakorlati helyemen kapott feladatok egy része is vállalati kommunikációhoz és marketinghez kapcsolódott, ekkor kezdett el kifejezetten érdekelni ez a terület. Ezért úgy éreztem én is egy lehetséges jelölt lehetek a MediaAllStar programban.

A közel 3 hónapos program nagyon hatékony és gyakorlatias volt. Az elmélet mellett mindig voltak gyakorlati feladatok, így rögtön alkalmazni tudtuk a tanultakat. A program pedig egy, a tanultakat átfogó projekttel és annak prezentációjával zárult, így összefüggéseiben is alkalmazni tudtuk a megszerzett tudást. A program indulása után már pár nap is elég volt ahhoz, hogy másként tekintsek a körülöttünk, különböző offline és online felületeken megjelenő hirdetésekre és jobban megértsem a mögöttük lévő stratégiát, miért is vannak pont ott. Üdítő volt, hogy az előtanulmányaim tekintetében viszonylag egy új témával foglalkozhatok ilyen mélységekben, az alapoktól egészen a stratégiai gondolkodásig.

Az előadásokat tartó kollégák is nagyon motiválóak voltak, az volt az érzésem, hogy valóban szeretik azt, amivel foglalkoznak. Másik nagy előnye szerintem a programnak, hogy a GroupM alá tartozó több ügynökségből is jöttek kollégák előadásokat tartani. Így egyrészt a témák mindig nagyon aktuálisak voltak, másrészt az ügynökségek közötti különbségeket és hasonlóságokat is egyre inkább megismertük. Melyik iroda a leginkább kutyabarát? Melyik kávégép csinálja a legjobb kávét? Kik voltak már Balatonon csapatépítésen? És hasonló fontos kérdések. 😊

Utólag is úgy érzem, hogy jó döntés volt belevágni és jelentkezni a MediaAllStar Akadémiára. Lehetőséget kaptam elindulni egy új irányba és kipróbálni magamat élesben is.

– Munafo Silvia, Junior PPC Executive @ MediaCom, a MediaAllStar program korábbi akadémistája

Jelentkezem a GroupM Akadémia MediaAllStar gyakornoki programjába >>>

About the author: Diána Török

Leave a Reply

Your email address will not be published.