Viola most a munkánk egy nagyon is személyes aspektusáról oszt meg néhány gondolatot. Ez pedig a márkákhoz való személyes viszonyulás, kapcsolódás. Nem lehet egy édességmárkán csak úgy hideg fejjel dolgozni;)
Dóri nem a magyar piacra dolgozik, mégis tudja használni a nálunk megszerzett tudást. Így ráadásul kinyílt a világ.
Szeretnél nagy márkák kampányain dolgozni, és látni a munkád eredményét a neten, a tévében vagy épp óriásplakátokon? Csatlakozz Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához, a GroupM-hez! Még november 22-ig jelentkezhetsz a MediaAllStar programba.
Silvi nem marketing szakon végzett az egyetemen, de ez egyáltalán nem számít. Alább arról olvashattok, miért jelentkezett mégis egy médiaügynökségi programba és mit tapasztalt nálunk.
Viki két éve azt érezte, a GroupM Akadémiát neki találták ki, és azóta is nálunk dolgozik. Tudást és barátokat is szerzett a képzés során.
Dóri nem szeretett prezentálni, pedig fontos, hogy minél hatékonyabban tudjuk átadni hallgatóságunknak az ötleteinket. Többek között ebben is segítséget kapott.
Viola szerint sokat segít a munkája kontextusának megértésében, a munkatársakhoz való kapcsolódásban, sőt a nehezebb napokon való túllépésben is az a tudás, amit az Akadémián kapott.
Szeretnél nagy márkák kampányain dolgozni, és látni a munkád eredményét a neten, a tévében vagy épp óriásplakátokon? Csatlakozz Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához, a GroupM-hez!
Zsófi szerint nem lesz könnyű menet az Akadémia, de megéri. Olvasd el, miért!:)
A médiavásárlók nem unatkoznak, az biztos. De hogy mit csinálnak, arról Jani ír az alábbiakban.